Selasa, 16 April 2013

Kuih Cincin~terbang jauh dari Sabah~

Kembali bersiaran setelah bercuti pada hari isnin......

(next entry aku ceritakan..kenapa aku bercuti yerkk)

Hari Jumaat malam..... balik semenyih, dapat bungkusan dari Sabah... 

yeahhh! Kuih cincin yang daku kirim pada Kak Ana (sahabat lamaku) telah selamat sampai ke rumah...

dan yang paling menggembirakan... Kak Ana siap tulis surat.. kata FREE... 

Alhamdulillah, rezeki...... Bukan sikit aku kirim... sampai 6 peket Kuih Cincin.... nak plak pos dari sabah... 

Balik je semenyih, terus makan kau..... nampak sangat terlebih mengidam kuih cincin tu....




Terima kasih sekali lagi kak ana ku sayang~ 

@Kata Hatiku Berbicara@

Hmm.. dalam seminggu nie.. murah benar rezeki ku... syukur alhamdulillah~

Masa pegi secretaries week... aku minta tukar RM50.00 dari rakan yg sama-sama pergi secretaries week... aku beriya-iya laa minta tukar.. tapi, dia tetap nak bagi terus RM20.00... sebab masa tu aku x de duit tukar nak bayar Parking Kereta.... Masa nak bayar parking plak.... boleh plak dapat free parking.... x perlu bayar.... sebab masa nak bayar tu... Mesin Auto Park rosak... pastu, security guard kata... x payah bayar...

Alhamdulillah.... 

10 ulasan:

  1. zaza pun suka dgn kuih itu!! sedappp sangat!.. biasa ne.hubby yg belikan.

    BalasPadam
  2. moon nk sikit! sy suka gak kuih tu!

    BalasPadam
  3. Lama tak makn kuih meneram... Rindu mak buat... Huhu.. Mnggamit memori...

    BalasPadam
  4. MIL kan pergi sabah...
    akak dah makan...sangat sedap...

    BalasPadam
  5. Salam CikMoon..
    Alhamdulillah.. yg susah disenangkan..
    syukur kan?
    hihi.. kuih cincin ni cma xmkn.. tak tau la kenapa..rasa dia pelik ckit..
    best ada kenalan yg baik mcm ni.. :)

    BalasPadam
  6. Salam, boleh tak saya nak beli satu pek je? Teringin sgt ni. Boleh yea?

    BalasPadam
  7. akak nk 1..dh lme tk mkn kuih tue... mmg sedapp

    BalasPadam
  8. Salam. sya ade jual ni. Sya kt area kl. kalau berminat bole pm ye.

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..