Rabu, 21 November 2012

KK-Company Trip 2012-Part 6

Okay... aku nak cerita pasal hari indah di KK untuk hari ke-3 (Isnin)

Pagi... sebelum balik...haruslah brekafast dulu...
Tapi....sebelum tu...kami sempat bergambar sebagai kenang-kenangan........





Saja je letak Tag tu.... sebab xnak housekeeping masuk bilik kami... bersepah weii.. belum siap packing nak balik...

pastu...... turun g breakfast

Haa.. kali nie..selera makan aku memang dasyat...semua aku nak makan.. ngeeee~
nyumm..nyummm... sarapan yg sangat menyihatkan~
dessert~
sambung makan lagi..... haruslah makan telur bungkus... febret aku niee!!!



Selepas breakfast... kami jenjalan sekitar hotel..

grrrr...tejukkknyerrrr


@Kata Hatiku Berbicara@

sekian sahaja....... esok lusa...dapat gambar masa snorkeling..aku update lagi... 

9 ulasan:

AnneRaini berkata...

stay di KK je eh. tak gi gunung lah ye..

PinkUmmi berkata...

best la dpt jenjalan free

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...


Amoih…bykknye mknn.. nyum3 plak tuh! Hehehe..
Caption utk setiap pic tu.. hehehe.. buat cma senyum sorang2 :p
Bestnye…bestnye…

Papa Mifz berkata...

seronok kan kalau pergi ramai2...happening sikit...

hawiz berkata...

sronok3...

fairus berkata...

MAKK AII.. SERONOKNYA.. GAMBAR2 PEMANDANGAN PANTAI DI SANA CANTIK2 BELAKA..

♥ wawawawa ♥ berkata...

sarapan cam sedaappp!~

aku HaniAsyira berkata...

makanan dia nampak sgt marvelos.. nyum2.. itu je nampak skrg.. haha

محمد رازيق berkata...

fuyyo. seronok tu. hehe